PLIKI COOKIES  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Profil  | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  | Zaloguj
Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Muzyka ogółem II
Autor Wiadomość
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 55532
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2020 12:50   

Fajna okładka tej płyty. Muzyka to tak nie do końca moja ;)
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."
 
 
Deanariell 
nie z tego świata /Jensenated



Dołączyła: 22 Sty 2007
Posty: 8883
Skąd: Lorien forever
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2020 12:56   

Admete napisał/a:
Fajna okładka tej płyty. Muzyka to tak nie do końca moja

Mnie się w sumie ta jedna tak podoba i jeszcze "Światło":
https://www.youtube.com/watch?v=T0SFgUkwVGQ

A to ktoś pamięta? W liceum albo już na studiach namiętnie słuchałam Renaty Przemyk - "Babę zesłał Bóg" (mój feministyczny manifest :lol: )
https://www.youtube.com/watch?v=hxm20v1KKmk
_________________
"Carry on my wayward son,
For there'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Now don't you cry no more..."

["...Lost in the wilderness, so far from home..."]
Acklesism is my religion ;) Winchesterland forever and ever!
 
 
Barbarella



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 3691
Skąd: Rybnik
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2020 14:01   

praedzio napisał/a:
Kwiat Jabłoni - Wodymidaj
Nareszcie jakaś polska grupa, która autentycznie mnie zachwyciła. :serce:

Założycielami zespołu są syn i córka Kuby Sienkiewicza z zespołu Elektryczne Gitary.

A piosenkę "Zesłał babę Bóg" uwielbiam! :serduszkate: :serduszkate:
 
 
Aragonte 



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 34901
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2020 15:06   

Deanariell napisał/a:
A to ktoś pamięta? W liceum albo już na studiach namiętnie słuchałam Renaty Przemyk - "Babę zesłał Bóg" (mój feministyczny manifest :lol: )
https://www.youtube.com/watch?v=hxm20v1KKmk

No ba, kaseta "Ya hozna" to mój pierwszy albo drugi rok studiów :mrgreen:
Uwielbiałam :serce2:
_________________
...
 
 
Deanariell 
nie z tego świata /Jensenated



Dołączyła: 22 Sty 2007
Posty: 8883
Skąd: Lorien forever
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2020 18:05   

Barbarella napisał/a:
Założycielami zespołu są syn i córka Kuby Sienkiewicza z zespołu Elektryczne Gitary.

Udane ma dzieci. :) Wiem, widziałam ich wcześniej w trakcie tego koncertu online w TVN. Wtedy tylko we dwoje śpiewali.

Barbarella napisał/a:
A piosenkę "Zesłał babę Bóg" uwielbiam!

Aragonte napisał/a:
No ba, kaseta "Ya hozna" to mój pierwszy albo drugi rok studiów

Czyli ja pewnie końcem liceum słuchałam. ;) Piąteczka dziewczyny! :cheers: :przytul:
_________________
"Carry on my wayward son,
For there'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Now don't you cry no more..."

["...Lost in the wilderness, so far from home..."]
Acklesism is my religion ;) Winchesterland forever and ever!
 
 
Tamara 
nikt nie jest doskonały...



Dołączyła: 02 Lut 2008
Posty: 19326
Skąd: równiny Mazowsza
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2020 20:29   

Ja wolę muzykę tatusia niż dzieci :wink:
Renaty Przemyk słuchałam na okrągło albumu "Tylko kobieta" :serce2:
_________________
Niepełnosprawny umysłowo współpracownik gestapo czyli kanalia o zdradzieckiej mordzie , de domo chamska hołota :mrgreen:
 
 
Caitriona 
Byle do zimy



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 12359
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2020 09:43   

Deanariell napisał/a:
A to ktoś pamięta? W liceum albo już na studiach namiętnie słuchałam Renaty Przemyk - "Babę zesłał Bóg" (mój feministyczny manifest :lol: )
https://www.youtube.com/watch?v=hxm20v1KKmk

Ha, raz na jakiś czas wracam sobie do ulubionych piosenek Przemyk :banan_czerwony:
_________________
And I'm not gonna lie Say I've been alright
'Cause it feels like I've been living upside down
What can I say? I'm survivin'
Crawling out these sheets to see another day
What can I say? I'm survivin'
And I'm gonna be fine I'm gonna be fine
I think I'll be fine

 
 
Ania Aga 



Dołączyła: 23 Paź 2009
Posty: 4368
Wysłany: Sob 02 Maj, 2020 16:50   

Polski Top Wszech Czasów w Trójce, obecnie 29 miejsce T.Love
 
 
praedzio 



Dołączyła: 25 Mar 2007
Posty: 23301
Skąd: Puszcza Knyszyńska
Wysłany: Nie 21 Cze, 2020 16:22   

Usłyszałam dzisiaj w radiu: Ania Rusowicz - To co było

Fajny kawałek, przypomina mi klimatem Jefferson Airplane.
_________________
For the test of the heart is trouble
And it always comes with years.
And the smile that is worth the praises of earth
Is the smile that shines through the tears.

Irlandzkie przysłowie
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 55532
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Pon 13 Lip, 2020 13:28   

Właśnie słucham w Radiu Nowy Świat:

https://www.youtube.com/watch?v=2gCOsVSCfqQ

Szumkot - Szeregi strachu.
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."
 
 
Aragonte 



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 34901
Wysłany: Pią 31 Lip, 2020 13:05   

Nowy Kazik - piosenka o sprawie Tomka Komendy:
https://youtu.be/QbWoSyuelEI

https://www.onet.pl/muzyk...mst17t,681c1dfa
_________________
...
 
 
Barbarella



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 3691
Skąd: Rybnik
Wysłany: Czw 20 Sie, 2020 12:09   

Aragonte :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek:
 
 
Caitriona 
Byle do zimy



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 12359
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 21 Sie, 2020 19:17   

Aragonte napisał/a:
Nowy Kazik - piosenka o sprawie Tomka Komendy:

Podoba mi się, dzięki.
_________________
And I'm not gonna lie Say I've been alright
'Cause it feels like I've been living upside down
What can I say? I'm survivin'
Crawling out these sheets to see another day
What can I say? I'm survivin'
And I'm gonna be fine I'm gonna be fine
I think I'll be fine

 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 55532
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 16:14   

W Radiu Nowy Świat usłyszałam:

https://www.youtube.com/watch?v=v_B3qkp4nO4

George Ezra - Shotgun
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."
 
 
praedzio 



Dołączyła: 25 Mar 2007
Posty: 23301
Skąd: Puszcza Knyszyńska
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 16:18   

Znane. George Ezra jest jednym z tych gości, co mają starszy głos niż metryka na to wskazuje. ;)
_________________
For the test of the heart is trouble
And it always comes with years.
And the smile that is worth the praises of earth
Is the smile that shines through the tears.

Irlandzkie przysłowie
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 55532
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 16:18   

Nie słyszałam wcześniej.
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."
 
 
praedzio 



Dołączyła: 25 Mar 2007
Posty: 23301
Skąd: Puszcza Knyszyńska
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 16:28   

Tu inny jego kawałek: Blame it on me
_________________
For the test of the heart is trouble
And it always comes with years.
And the smile that is worth the praises of earth
Is the smile that shines through the tears.

Irlandzkie przysłowie
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 55532
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 16:34   

Ma fajny głos.
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."
 
 
Aragonte 



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 34901
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 16:57   

praedzio napisał/a:
Znane. George Ezra jest jednym z tych gości, co mają starszy głos niż metryka na to wskazuje. ;)

To nawet nie kwestia "wieku" glosu, ale barwy. Miałam wrażenie, że on ma nieco "czarny" głos, bliski temu, co prezentują Afroamerykanie, i nie tylko ja tak pomyślałam, ktoś w komentarzach też to zauważył.
Bardzo pozytywna piosenka :-D :-D

Edit: ej, a to widziałyście? Szczerzę się do ekranu jak głupia :rotfl:
https://www.youtube.com/watch?v=ZS0WvzRVByg

Admete, obejrzyj i posłuchaj - ja wiem, że Ian tego nie śpiewa, ale co mi tam, gra jest jego :lol:
_________________
...
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 55532
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 17:27   

Ale super :lol: Jak ten głos do niego pasuje!
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."
 
 
Aragonte 



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 34901
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 17:30   

Obaj panowie super wypadają :lol:
Aż mi się za Gandalfem zatęskniło...
_________________
...
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 55532
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 17:33   

Mnie też ;)
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."
 
 
praedzio 



Dołączyła: 25 Mar 2007
Posty: 23301
Skąd: Puszcza Knyszyńska
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 18:10   

O, a tego nie znałam! :lol: Świetny teledysk! :oklaski:
_________________
For the test of the heart is trouble
And it always comes with years.
And the smile that is worth the praises of earth
Is the smile that shines through the tears.

Irlandzkie przysłowie
 
 
Aragonte 



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 34901
Wysłany: Wto 25 Sie, 2020 20:33   

Urocze to jest :-D I sprytnie przemycono w tym informacje o wykonawcy. To było z jego pierwszej płyty, więc pewnie nie był jeszcze aż tak znany. Ja tam go nie znałam aż do dzisiaj :wink: Ezra fajnie kombinuje głosem, brzmi to rzeczywiście trochę tak, jakby obaj śpiewali.

Znalazłam BTS :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=wOdjdBIpLH0

Edit: przesłuchałam całą pierwszą płytę Ezry - przyjemna bardzo. I dokształciłam się w jednej sprawie - ma głos fachowo nazywany basem-barytonem :mrgreen:
_________________
...
 
 
Caitriona 
Byle do zimy



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 12359
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 30 Sie, 2020 12:46   

Ezrę znam z pierwszej płyty, dawno go już nie słuchałam.

A jeśli mowa o niskich głosach, ten chłopak jest rewelacyjny, śpiewa jako drugi: https://youtu.be/5r3B7yz6J68
_________________
And I'm not gonna lie Say I've been alright
'Cause it feels like I've been living upside down
What can I say? I'm survivin'
Crawling out these sheets to see another day
What can I say? I'm survivin'
And I'm gonna be fine I'm gonna be fine
I think I'll be fine

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Na stronach tego forum (w domenie forum.northandsouth.info) stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowaniu forum do preferencji użytkownika.
Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym jest możliwe po właściwym skonfigurowaniu ustawień używanej przeglądarki internetowej.
Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może znacznie utrudnić używanie forum lub powodować błędne działanie niektórych stron.
Brak blokady na zapisywanie plików cookies jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie i używanie przez stronę tego forum.
Administracją danych związanych z zawartością forum, w tym ewentualnych, dobrowolnie podanych danych osobowych użytkowników, zgromadzonych w bazie danych tego forum, zajmuje się osoba fizyczna Łukasz Głodkowski.