PLIKI COOKIES  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Profil  | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  | Zaloguj
Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Aragonte
Czw 29 Gru, 2011 14:49
Sherlock Holmes - ekranizacje
Autor Wiadomość
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 38582
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010 23:26   

Harry_the_Cat napisał/a:
Teoretycznie to prawda, ale praktycznie efekt jest taki, ze ogladanie nie sprawia mi zadnej przyjemnosci. Watson oczywiscie jest bardzo do lubienia - z malym zastrzezeniem - nie jestem w stanie pojac, jak wytrzymuje z Sherlockiem... ;)


Normalnie ;) Jest zafascynowany i bez niego by się nudził ;)

Trifle przeczytaj sobie Studium w szkarłacie, to zobaczysz, jak wykorzystano to opowiadanie w pierwszym odcinku.
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."

"Nie trzeba kłaniać się Okolicznościom,
A Prawdom kazać, by za drzwiami stały."
 
 
Caitriona 
Byle do zimy!



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 11567
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 00:08   

Ja tam Sherlocka lubię, jest świetnie pokazany. Bardzo mi się to wcielenie podoba, najbardziej ze wszystkich jakie widziałam.

Co do muzyki, to jest naprawdę niezła, mogałabym ją mieć, ale mam wrażenie, że kompozytor wzorował się na muzyce Zimmera.
_________________
And clouds full of fear
And storms full of sorrow
That won't disappear
Just typhoons and monsoons
This impossible year

 
 
Harry_the_Cat 
poszukująca



Dołączyła: 30 Cze 2006
Posty: 11292
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 00:19   

Odnosnie muzyki, mialam podobne skojarzenia.
_________________
Carry on my wayward son, For there'll be peace when you are done. Lay your weary head to rest, Now don't you cry no more...
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 38582
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 09:07   

Jeśli sie wzorował, to mu lepiej wyszła, bo Zimmerowska jak raz mi nie wpadła tak bardzo w ucho ;)
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."

"Nie trzeba kłaniać się Okolicznościom,
A Prawdom kazać, by za drzwiami stały."
 
 
Calipso 
Mama Mayi <3



Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 6748
Skąd: Manchester
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 09:19   

trifle napisał/a:
A ja jestem zupełnie zielona jeśli chodzi o Sherlocka Tylko wiem, że istnieje Nie czytałam książek jeśli takie są, nie widziałam żadnego filmu, komiksu. To dla mnie news

Żartujesz.... Przecież nawet Data słyszał o Sherlocku :lol:
_________________
"Nektar szczęścia nigdy nie bywa bez domieszki,lepiej jednak wypić go razem z piołunem,aniżeli nigdy nie skosztować ani kropli"
 
 
Trzykrotka 



Dołączyła: 21 Maj 2006
Posty: 11043
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 09:38   

Dziewczyny, może warto byłoby tę rozmowę przenieść do Fajny serial...? Ja też obejrzałam Sherlocka (tyle, ile jest) i jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem. Harry widocznie nie spodobał się aktor grający Sherlocka. A to na jego charyzmie opiera się serial. Więc nie zaskoczyło... co w sumie dobrze świadczy o produkcie końcowym - nie pozostawia obojętnym :wink:
 
 
trifle 



Dołączyła: 29 Maj 2006
Posty: 10128
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 12:32   

Calipso napisał/a:
trifle napisał/a:
A ja jestem zupełnie zielona jeśli chodzi o Sherlocka Tylko wiem, że istnieje Nie czytałam książek jeśli takie są, nie widziałam żadnego filmu, komiksu. To dla mnie news

Żartujesz.... Przecież nawet Data słyszał o Sherlocku :lol:


Kto? Nie rozumiem. Przecież mówię, że wiem, że istnieje, widziałam gdzieś to tradycyjne wcielenie w płaszczu i głupawej czapce(?) z fajką (?), ale żadnej fabuły do tego nie znam, o to mi chodziło.

A aktora od Sherlocka skądś znam i nie mogę sobie przypomnieć! :mysle: Nie mówcie! ;)
_________________
Spieszmy się kochać wypłatę, tak szybko odchodzi.
 
 
praedzio 
...



Dołączyła: 25 Mar 2007
Posty: 18697
Skąd: Puszcza Knyszyńska
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 12:34   

Ale którego aktora? Grającego Sherlocka czy Watsona?
_________________
Słoooońceeee świeci nad nami, ogrzewa nasze nagie ciała promieniami... Laaaatoooo.... :D
 
 
Aragonte 
tiaaaaa...



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 22032
Skąd: emigracja wewnętrzna
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 13:51   

Wieczorem odetnę posty na temat Sherlocka i przeniosę do Seriali.
Próbowałam teraz, ale nie dałam rady - koszmarnie długo się ładowało, mam dziwne wrażenie, że to efekt uboczny nagromadzenia zdjęć w tym wątku.
_________________
Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka cisza. (Albert Einstein)
 
 
trifle 



Dołączyła: 29 Maj 2006
Posty: 10128
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 19:40   

Chodziło mi o aktora grającego Sherlocka. Ale w sumie... Watsona też skądś znam :mysle: :wink:

PS. W ogóle - Admete zaczęła offtopa, chciałam zauważyć! ;)
_________________
Spieszmy się kochać wypłatę, tak szybko odchodzi.
 
 
Harry_the_Cat 
poszukująca



Dołączyła: 30 Cze 2006
Posty: 11292
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 20:07   

trifle napisał/a:
Watsona też skądś znam


Love Actually?
_________________
Carry on my wayward son, For there'll be peace when you are done. Lay your weary head to rest, Now don't you cry no more...
 
 
trifle 



Dołączyła: 29 Maj 2006
Posty: 10128
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 21:30   

Przyjrzałam się jego filmografii i wychodzi na to, że tak ;) Choć chyba w jeszcze jakimś filmie angielskim go widziałam, ale teraz nie mogę sobie przypomnieć tytułu.

Obejrzałam na razie w całości pierwszy odcinek. Bardzo mi się podoba sam Sherlock, nie w sensie, że go lubię, bo jakoś o to chyba trudno. Ale jest dość fascynujący ;) Aktor ma świetny głos, fajną fryzurę i dobrze wygląda w tym płaszczu ;)
Cały jego geniusz nie do końca mnie przekonuje, ta dedukcja, to, że wszystko się tak genialnie układa, ale jestem bardzo ciekawa dalszego ciągu. Szkoda, że tylko trzy odcinki są.
_________________
Spieszmy się kochać wypłatę, tak szybko odchodzi.
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 38582
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 21:33   

Watson znaczy aktor grajacy Watsona grał chyba również w Autostopem przez Galaktykę. Co do off topa - serial to też film ;)
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."

"Nie trzeba kłaniać się Okolicznościom,
A Prawdom kazać, by za drzwiami stały."
 
 
Calipso 
Mama Mayi <3



Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 6748
Skąd: Manchester
Wysłany: Pon 16 Sie, 2010 22:00   

trifle napisał/a:
Kto?

Postać ze Star Treka Next Generation.
trifle napisał/a:
Przecież mówię, że wiem, że istnieje, widziałam gdzieś to tradycyjne wcielenie w płaszczu i głupawej czapce(?) z fajką (?), ale żadnej fabuły do tego nie znam, o to mi chodziło.

A ja rozumiem. Btw, czapka nie była głupawa.
_________________
"Nektar szczęścia nigdy nie bywa bez domieszki,lepiej jednak wypić go razem z piołunem,aniżeli nigdy nie skosztować ani kropli"
 
 
trifle 



Dołączyła: 29 Maj 2006
Posty: 10128
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 20:45   

Calipso napisał/a:
Btw, czapka nie była głupawa.


Obejrzalam zdjęcia, trochę była ;)

A w ogóle to dzisiaj wpadłam na genialną analogię :P Stwierdziłam mianowicie, że Sherlock mi przypomina House'a - w budowie postaci: samotnik, ponadprzeciętnie inteligentny, znudzony, lubi dziwne rzeczy i ekscytuje się dziwnymi rzeczami ;) (vicodin/plastry antynikotynowe :P ) Po czym doszłam do wniosku, że Watson jest jak Wilson - i że obie pary są względnie podobnie zbudowane. To o serialach. Potem wymyśliłam, że w takim razie twórcy House'a musieli się wzorować na powieści o Sherlocku, tylko trochę pozmieniali :P ale nawet nazwiska na te same litery się zaczynają ;) A z kolei twórcy serialu Sherlock na pewno znają fenomen i popularność House'a.
Jestem geniuszem, czy tylko bardzo mi się nudzi w robocie? :lol:
_________________
Spieszmy się kochać wypłatę, tak szybko odchodzi.
 
 
Alicja 



Dołączyła: 22 Lip 2008
Posty: 7108
Skąd: Północ
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 20:57   

jesteś geniuszem :wink:
trifle napisał/a:
Sherlock mi przypomina House'a - w budowie postaci: samotnik, ponadprzeciętnie inteligentny, znudzony, lubi dziwne rzeczy i ekscytuje się dziwnymi rzeczami (vicodin/plastry antynikotynowe ) Po czym doszłam do wniosku, że Watson jest jak Wilson - i że obie pary są względnie podobnie zbudowane
oczywiście, że tak, nie zdziwiłabym się gdyby scenarzysta zaczytywał się w młodości opowiadaniami o Sherlocku :wink:
_________________
Człowiek może mieć rację i może się mylić, ale musi decydować, wiedząc, że dobro i zło bywają wcale nieoczywiste, a czasem nawet że wybiera między dwoma rodzajami zła, że nie ma żadnej racji. I zawsze, zawsze wybiera sam. Pratchett,Carpe Jugulum
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 38582
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 09:10   

To juz jest dowiedzione, ze scenarzyści inspirowali się przy Housie Sherlockiem :)
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."

"Nie trzeba kłaniać się Okolicznościom,
A Prawdom kazać, by za drzwiami stały."
 
 
trifle 



Dołączyła: 29 Maj 2006
Posty: 10128
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 20:06   

Admete napisał/a:
To juz jest dowiedzione, ze scenarzyści inspirowali się przy Housie Sherlockiem :)


Serio? To jestem geniuszem, że to wywnioskowałam po odcinku serialu :rotfl: Bo jak już mówiłam, o Sherlocku i Watsonie wiedziałam tylko tyle, że ktoś ich wymyślił ;)
Dzisiaj już ostatni odcinek będę oglądać. Żal mi! Chcę więcej!
_________________
Spieszmy się kochać wypłatę, tak szybko odchodzi.
 
 
Caitriona 
Byle do zimy!



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 11567
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 22:19   

trifle napisał/a:
Chcę więcej!

Każdy chce, ale kurka wodna trzeba poczekać...
_________________
And clouds full of fear
And storms full of sorrow
That won't disappear
Just typhoons and monsoons
This impossible year

 
 
trifle 



Dołączyła: 29 Maj 2006
Posty: 10128
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 22:48   

Skończyłam. Wow!
Rewelacja. Po prostu rewelacja. Bardzo mi się to wszystko podoba, chyba zwłaszcza uwspółcześnienie - laboratoria, gadżety ;) No i wróciła mi faza na Londyn ;)
_________________
Spieszmy się kochać wypłatę, tak szybko odchodzi.
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 38582
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Czw 19 Sie, 2010 09:40   

Właśnie widzę, że avek ci się zrobił taki londyński ;)
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."

"Nie trzeba kłaniać się Okolicznościom,
A Prawdom kazać, by za drzwiami stały."
 
 
trifle 



Dołączyła: 29 Maj 2006
Posty: 10128
Wysłany: Czw 19 Sie, 2010 12:23   

To też z czołówki Sherlocka ;)
Z braku laku chyba sobie na dniach obejrzę Sherlocka-film.
W ogóle to wiecie co? Powinnyśmy kiedyś zorganizować forumowy wyjazd do Londynu, o ;)
_________________
Spieszmy się kochać wypłatę, tak szybko odchodzi.
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 38582
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Czw 19 Sie, 2010 13:23   

A Harry byłaby za przewodnika ;)
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."

"Nie trzeba kłaniać się Okolicznościom,
A Prawdom kazać, by za drzwiami stały."
 
 
trifle 



Dołączyła: 29 Maj 2006
Posty: 10128
Wysłany: Czw 19 Sie, 2010 20:29   

Jeśliby jej się chcialo ;)
Nie no, ja chcę Sherlocka! Tak mi się fajnie kończyło pracę z myślą, że jeszcze mam do obejrzenia odcinek, no ja ;) Czemu tylko trzy odcinki? Kiedy będą nowe?

W ogóle ostatnio nudzi mnie wszystko oprócz kryminałów. Interesting :mysle:
_________________
Spieszmy się kochać wypłatę, tak szybko odchodzi.
 
 
Admete 
shadows and stars



Dołączyła: 18 Maj 2006
Posty: 38582
Skąd: Babylon 5/Gondor
Wysłany: Czw 19 Sie, 2010 21:12   

Witaj w klubie - też mi zostaja kryminały i fantastyka ;) Nie mam pojecia kiedy następne odcinki, pewnie za rok...
_________________
„But the music is broken, the words half-forgotten, the sunlight has faded, the moon grown old."
"We are star stuff. We are the universe made manifest trying to figure itself out."

"Nie trzeba kłaniać się Okolicznościom,
A Prawdom kazać, by za drzwiami stały."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Na stronach naszego forum stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowaniu forum do preferencji użytkownika.
Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym jest możliwe po właściwym skonfigurowaniu ustawień używanej przeglądarki internetowej.
Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może znacznie utrudnić używanie forum lub powodować błędne działanie niektórych stron.
Brak blokady na zapisywanie plików cookies jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie i używanie przez stronę naszego forum.