PLIKI COOKIES  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Profil  | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  | Zaloguj
Rejestracja  | Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kanon fantasy (według AS-a)
Autor Wiadomość
Agn 
księgarniany wymiatacz

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 17:16   

Też tak uważam. Dlatego, choć wg Sapka, jakkolwiek człeka o świetnym piórze, jestem tylko laikiem, to nie będę się z tego powodu wieszać. :mrgreen:

Kocham mój kraj, NIENAWIDZĘ tego państwa.

Aragonte 

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 19:30   

Agn napisał/a:
Tylko tak, ja rozumiem, Sapek oczytany człek. Ale kto go ustanowił sędzią i katem fantastyki?

O ile wiem, nikt poza nim samym :-P Toż pisałam, że wklejam to jako pewną ciekawostkę i przymusu czytania pozycji z tej listy na pewno nie ma.
Ale, ale - kojarzycie książki opatrzone napisem "Andrzej Sapkowski poleca" czy jakimś podobnym? Zdaje się, że któreś wydawnictwo wydawało właśnie niepublikowane wcześniej książki z tej listy.
i żył w niej przez długie lata, nawet wówczas, kiedy od dawna zapomniano
o wszystkich prawdziwych związanych z tym zdarzeniach.

praedzio 
Witaj, wiosno! <3

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 19:31   

Na pewno coś Wolskiego. To była chyba głównie literatura krajowa.

Aragonte 

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 19:35   

praedzio napisał/a:

Nie, nie, ja kojarzę właśnie coś obcojęzycznego. Bodajże McKillip ukazała się pod takim szyldem, jeśli dobrze kojarzę.

Agn 
księgarniany wymiatacz

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 19:37   

Pamiętam, było coś takiego. Na którejś z książek Haydon bodajże.
I ja pretensji nie mam, tylko tak się zastanawiam. Sapek sobie stwierdził i Sapek sobie ocenia. ;)
A przepraszam, gdzie w jego mocarnym zestawieniu jest Diuna??? Bo to jest taka klasyka, a Sapkowi umknęła czy jaki czort? :-P

Ostatnio zmieniony przez Agn Pon 22 Sie, 2011 19:39, w całości zmieniany 1 raz  

milenaj 

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 19:38   

Link do czata z Sapkowskim:

http://czat.wp.pl/id_czat...l?T%5Bpage%5D=6

A tu wspomniana seria książek: